RTM, RTH, RTX

Wózek wysokiego składowania

Udźwig 1600/2000/2500 kg

Wysokość podnoszenia do 12,1 m

Wózek wysokiego składowania RTM, RTH, RTX.

Nowa generacja wózków wysokiego składowania UniCarriers przeznaczonych do pracy w trudnych warunkach oferuje najwyższy poziom efektywności prac magazynowych. Uniwersalne wózki wysokiego składowania TCM RTM, RTH, RTX skonstruowano z myślą o niemal każdym zadaniu w wielozmianowym systemie składowania.

Poznaj najbardziej spersonalizowane wózki wysokiego składowania na świecie. Są one w 100% przeznaczone do wykonywania operacji związanych z transportem magazynowym.

Wszechstronność

Wszechstronny model RTM bez trudu wykona nawet najintensywniejsze prace i doskonale sprawdzi się w transporcie wewnętrznym i wysokim składowaniu palet o masie do 2000 kg. W razie zapotrzebowania na wysokość podnoszenia 11,5 m lub udźwig do 2500 kg warto zdecydować się na wytrzymały wózek RTH. Jeżeli w Twojej firmie stosuje się regały o wysokości do nawet 12,1 m, znajdziesz wspaniałego pomocnika w postaci nadzwyczaj stabilnego wózka wysokiego podnoszenia RTX. Wszystkie te modele mogą pracować w niemal każdych warunkach, w tym w chłodniach i mroźniach.

Ta seria wózków jest też najbardziej ergonomiczna.

Prędkość maksymalna to 14,5 km/h. Wózek RTM jest jedną z najszybszych maszyn wysokiego składowania na rynku. Szeroka gama innowacyjnego, dodatkowego wyposażenia, takiego jak układ ograniczenia poślizgu ASR, programowania poziomów składowania LAS, joystick, system szybkiej wymiany akumulatora, hamulce kół ładunkowych, kamera wideo oraz kabina do pracy w mroźni wzbogaca te prawdopodobnie najbardziej spersonalizowane wózki wysokiego składowania.

WYSOKA WYDAJNOŚĆ

Każdy aspekt wózka RT – od ergonomii po osiągi jest nastawiony na wydajność.
• Cicha pracę masztu dzięki precyzyjnej konstrukcji z łagodnym zatrzymywaniem oraz w pełni amortyzowany system wysięgu.
• Mast Tilt Control (MTC) – zmniejsza wahania masztu do ok 80% zapewniając doskonałą stabilność ładunku na dużych wysokościach, Zwiększonej wydajności składowania oraz bezpieczeństwa pracy.
• Dynamiczna Kontrola Pokonywania Zakrętów(DCC) – zapewnia bezpieczne prowadzenie, a system kontroli kierunku jazdy bez użycia rąk wykorzystuje pedał przyspieszenia w celu zmiany kierunku jazdy, co pozwala operatorowi na użycie w tym samym czasie prawej ręki do obsługi nawet trzech funkcji sterowanych hydraulicznie.
• Silnik prądu zmiennego 48 V o znacznej mocy zapewnia doskonałe osiągi i prędkość maksymalną wynoszącą 12,5 km/h.
• Maksymalne zwiększenie wydajności i bezpieczeństwa jest możliwe dzięki komputerowi ATC3. Ustawienia osiągów są przypisane do osobistego, chronionego kodem PIN profilu użytkownika.

Wydłużony czas pracy

Inteligentna konstrukcja modułowa wykorzystuje mniejszą liczbę podzespołów i ułatwia serwisowanie. Serwisanci przywożą ze sobą najczęściej spotykane części. Pokładowy układ diagnostyczny i menu serwisowe wykorzystujące komputer sterujący wózka sprawiają, że możemy poszczycić się najwyższym na rynku wskaźnikiem skuteczności naprawy przy pierwszej interwencji na poziomie powyżej 95%.
Jeszcze wyższa produktywność w systemie wielozmianowym jest możliwa dzięki wyposażeniu wózka RT w systemy szybkiej wymiany akumulatora.

100% PERSONALIZACJI

Seria wózków RT w pełni koncentruje się na kliencie i jego działaniach.
Projekt, technologia, osiągi, serwis oraz finansowanie – wszystkie te elementy stworzono tak, by w możliwie najbardziej indywidualny sposób zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających użytkowników na świecie.
Rozumiemy bowiem, że rozwiązania technologiczne zaprojektowane zgodnie z potrzebami użytkowników pozwalają im pracować wydajniej i lepiej czuć się w pracy.
Aby jeszcze lepiej dopasować wózek RT do Twoich potrzeb, skorzystaj z bogatej oferty opcji i akcesoriów.

Bezpieczeństwo

System zwiększania stabilności S3 – Stability Support System oferuje rozwiązania technologiczne pozwalające zachować stabilność toru jazdy w zróżnicowanych sytuacjach. Technologia S3 nieustannie prowadzi pomiar prędkości, analizuje metody sterowania, wydane polecenia, ruchy masztu oraz wysokość podnoszenia wózka.
Nowa funkcja – dynamiczna kontrola pokonywania zakrętów DCC (Dynamic Cornering Control), modyfikuje relację między prędkością jazdy, a ruchami koła kierownicy wykonywanymi przez operatora. Umożliwia to pokonywanie zakrętów z wyższą prędkością. Przy przenoszeniu ładunków na znacznych wysokościach system optymalizacji kontroli pracy dostosowuje nachylenie masztu oraz prędkość w celu zapewnienia maksymalnej stabilności i bezpieczeństwa.

Innowacyjny układ programowania wysokości składowania LAS (Level Assistance System) zwiększa intuicyjność pracy przy składowaniu towarów. Operator musi tylko lekko unieść dźwignię, a widły automatycznie zatrzymają się na zaprogramowanym poziomie.
Aktywny system ograniczania poślizgu ASR (Active Spin Reduction) podnosi poziom bezpieczeństwa jazdy, szczególnie podczas pokonywania nawierzchni o niskim tarciu, a także ogranicza zużycie kół, co pozwala na dodatkową oszczędność.

Ergonomia

Przestronna kabina jest w całości zaprojektowana z myślą o potrzebach operatora. Wyjątkowe małe koło kierownicy oraz ruchomy podłokietnik umożliwiają manewrowanie bez wysiłku podczas długich zmian roboczych przy minimalnych obciążeniach ręki, szyi i ramion. Położenie fotela oraz podłokietników można z łatwością regulować. Każdy z operatorów – może modyfikować nawet siedem parametrów.
Konstrukcja masztu ProVision dodatkowo zwiększa widoczność i ergonomię podczas obsługi ładunków na znacznych wysokościach. Oddzielny stopień i specjalnie zaprojektowany uchwyt ułatwiają wsiadanie do pojazdu i wysiadanie z niego.
Badania porównawcze w zakresie ergonomii pracy przy pomocy wózków wysokiego składowania trzech różnych producentów wykazały, że wózki RT oferują najbardziej ergonomiczną postawę podczas pracy, co skutkuje najmniejszym obciążeniem ramion, pleców i szyi. (Chalmers University of Technology, 2011)